Thursday 19 May 2016

Kenangan dunia kita



Sejenis rindu yang tak dapat di ungkap dengan kata2 terima kasih kepada yang sudi doodlekan nama jeans merah. Terima kasih jugak sebab pernah, masih dan selalu ingat dekat aku. Walaupun aku tak pernah berkata2 tapi jauh di sudut hati aku sangat rindukan korang. InsyaAllah rindu untuk korang semua sentiasa aku semat dalam setiap doa aku.


Jangan risau kawanku andai aku tak muncul lagi di dunia itu tak bermakna aku lupa korang semua kenangan aku dengan korang semua aku tak pernah lupa. Aku pernah kecundang dengan cinta di dunia tu sebab tu aku ambik keputusan untuk tarik diri. Korang semua pun kenal aku siapa kan kalau rindu jemput2 la pm k. InsyaAllah aku tak sombong yang tak kenal baru nak kenal pun boleh dan sangat di alu2 kan


Sebab apa aku letak semua kenangan di sini dan bukan di sana? Sebabnya aku nak korang tau aku tak pernah lupa korang yang menghargai aku, cuma aku lebih selesa berbicara disini kalau ada sapa2 yg kenal aku dri dunia tu jemput la komen k. Kalau je lah.


Im really sure yang tahu aku ada blog Cuma 2 3 orang je kalau yang pandai cari tu kau memang awesome. Ni hasil tangan anak melayu yang korang perlu tahu dan sebab ni la aku sayang korang yang pernah, masih dan still contact.


 

Actually dah lupa dri siapa tapi ni tanda sayang aku kat hang


well ni dari kawan uni aku..time tu aku yang mintak diorang buatkan yang ni


Dan yang ni pun sama dari kawan uni aku jugak.



This from my partner in crime uthe only one yang aku kenal dari situ dan terus ke alam realiti



Ini pulak dari ubi kayu si aisa




this nice drawing come from jent 



pic ni jugak dari my partner in crime


kata2 dan lukisan yang sangat cantik ni adalah dari kesayangan jeans merah antara yang mula2 kenal masa tu



this one from atok roshi yang aku sangka tua rupanya muda lagi dan paling best lebih muda dri aku



This is the special one, sebab? haaa ni adalah dari orang yang aku sendiri tak kenal and tiba2 dia pm aku dan bagi hasil tangan dia wah virus ni memang best sebab even org yang tak kenal pun menghargai kita tau


Gambar ini dilukis oleh pakcik si kartunis simple but nice jangan tak tau pakcik ni banyak melukis gambar org and memang serupa sangat tahu?



Ini pulak dari brader yang jugak antara orang awal yang aku kenal



kibo ni aku kenal time virus doodle sedang bjalan dia pun antara org yang aku xkenal tiba2 tulis nama aku



tak sangka dalam kesengalan dia pandai melukis di kenali sebagai kenali tawaku yang ramai mengatakan dia perempuan and ada yg cakap dia masih muda tapi gunakan perkataan abg tak pasti tapi dia juga org yg berbakat dalam menghiburkan orang lain.



Orang yang mulakan virus ini last2 dia patah tangan nak baalas kat setiap 1 haha padan muka hang kan dah kena.....
 Dia terkenal dan semakin terkenal dia ni kan orang pandai bercakap means petah aku sendiri pun kadang2 xdak point  nak blas kalau kena hentam dia ni memang ada ja jawapan kalau kenahentam mentak x cepat koyak bruh!



  Another one from brader rajin benaq dia.
Lagi 1 dia kat situ di kenali sebagai orang kaya buat2 belagak ayat dia tuu sangat kelakar



This one yang aku lupa nak blas sampai sekarang sorry mentari sha lupa sangat nak blas


And the last one lukisan from overseas tauu! student yang study kat indon buatkan haha actually dia melayu tapi ini rare sikit kan...

Semua lukisan atas nama jeans merah dah di sematkan di blog ini thank you guys susah payah buatkan untuk aku walau ada yang aku lupa nak balas. Mereka adalah kesayangan aku dari perkampungan kejiranan maya ini dan walaupun terhenti aku di sana tapi aku taknak lupakan korang yang sangat awesome ni sebab kita semua bersatu atas ikatan persahabatan.
Banyak pulak membebel harini kan sorry but one thing that all of you should know i really2 love them.
                                                                                 


                                                                            Jeans merah

0 comments:

Post a Comment